Επιβιώνουμε

Οι επιστήμονες «ανακάλυψαν» το γκέι γονίδιο

⚠ Fair Notice: Τα άρθρα της AllNewz είναι αποτέλεσμα έρευνας, συγγραφής ή μετάφρασης της ιστοσελίδας ​και απαγορεύεται ρητά η πλήρης αναδημοσίευσή τους ή μέρους αυτής, καθώς και η αναπαραγωγή υλικού. Επίσης απαγορεύεται αυστηρώς οποιαδήποτε επισήμανση και χαρακτηρισμός των άρθρων μας από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικός κράτος οργανώσεις οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε

γκέι γονίδιο

Μια «νέα» έρευνα επιστημόνων εισηγείται ότι ανακάλυψε το γονίδιο το οποίο καθορίζει τον σεξουαλικό προσανατολισμό, αναφέρει το New Scientist.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας Alan Sanders από το ερευνητικό ινστιτούτο NorthShore στο Ιλινόις, «τα ευρήματα διαβρώνουν την ιδέα ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός είναι μια επιλογή».

Η μελέτη συνδέει τον σεξουαλικό προσανατολισμό με δύο περιοχές του ανθρώπινου γονιδιώματος, μία στο χρωμόσωμα Χ και μία σε στο χρωμόσωμα 8, τα οποία μελέτησαν οι ερευνητές αναλύοντας δείγματα αίματος και σάλιου από 409 αδέλφια γκέι από 384 διαφορετικές οικογένειες, για ένα διάστημα 5 ετών.

Παρά τα ευρήματα, ο Sanders υποστηρίζει ότι σύνθετα ζητήματα όπως αυτά που σχετίζονται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες που δεν είναι μόνο γενετικοί, αλλά σχετίζονται και με το περιβάλλον. Ακόμη και αν κάποιος ανακάλυψε συγκεκριμένα γονίδια, αυτά θα έχουν μονάχα μια μικρή επίδραση από μόνα τους, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τη γονιδιακή βάση για τη νοημοσύνη, σημειώνει.

Σύμφωνα με τον νευροβιολόγο Simon LeVay, «η μελέτη βάζει άλλη μία πρόκα στο φέρετρο της θεωρίας ότι η ομοφυλοφιλία είναι “ μια επιλογή lifestyle”». «Έχουμε πράγματι μια επιλογή στη ζωή μας», σημειώνει ο LeVay, «το να είμαστε ο εαυτός μας ή να προσαρμοζόμαστε στην ιδέα περί κανονικότητας ενός άλλου. Το να είμαστε όμως straight, bisexual ή gay ή κανένα από τα παραπάνω, είναι ένα βασικό μέρος αυτού που είμαστε, και αυτό οφείλεται εν μέρει στο DNA με το οποίο γεννηθήκαμε».

Η αλήθεια, βέβαια, είναι κάπου στη μέση. Κι όπως έχουμε πει, οι λεγόμενες “ειδήσεις” των ΜΜΕ είναι παλιά νέα. Το γονίδιο δεν ανακαλύφθηκε πρόσφατα. Τώρα αν στο “life style” εκτός από την συνεχή προβολή των γκέι προσθέσουμε και τη μεταλλαγμένη διατροφή, ίσως έχουμε την απάντηση της αύξησης των ατόμων που έχουν διαφορετικό προσανατολισμό από του straight.

Στην ίδια κατηγορία