Image default
AllNewz Classics AllNewz αποκλειστικό

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος πλούτος που χάνεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα;

Το άρθρο αυτό είναι αναδημοσίευση από το αρχικό σάιτ της AllNewz, επί εποχή Γ,. Βαρουφάκη ο οποίος μιλούσε συνέχεια για τις περίφημες Θεωρίες Παιγνίων που ελάχιστοι γνώριζαν. Ο λόγος που το επαναδημοσιεύω είναι δύο:

Ο πρώτος είναι ότι στις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη, υπήρξαν διάφορα δημοσιεύματα που αναφέρονταν στο παιδί-θαύμα, στον 8χρονο Τάσο Γεραντίδη, ο οποίος έχει IQ 148.5 με ανώτερο όριο το 150 στα μαθηματικά χωρίς ακόμα να έχει διδαχθεί μαθηματικά. Η οικογένεια του αποφάσισε να φύγουν όλοι μαζί για Γερμανία, για να ενταχθεί σε ειδική τάξη μαζί με άλλα τρία παιδιά που ακολουθούν πρόγραμμα για προχωρημένους μαθητές.

Ο δεύτερος είναι ότι δυο μέρες μετά, η Google παρουσίασε τις προτιμήσεις των Ελλήνων στο διαδίκτυο, δηλαδή τι έψαξαν, κάτι που κάνει κάθε χρόνο στο τέλος της χρονιάς. Στην κατηγορία “Τι είναι” πρώτο απ’ όλα εμφανίστηκε “Τι είναι το mensa”.

Επειδή μου προκάλεσε απορία, ρώτησα όλους τους αναγνώστες στις σελίδες AllNewz και Γάτας στο facebook αν είχαν κάνει τέτοια αναζήτηση στο διαδίκτυο. Οι απαντήσεις ήταν ΟΧΙ, με ποσοστό 89% και 100% αντίστοιχα, έναντι του ΝΑΙ.

Γιατί όλα αυτά; Διαβάστε το αρχικό άρθρο και θα καταλάβετε. Δεν έχουμε μόνο brain drain στους σπουδαγμένους, έχουμε κυρίως brain drain στις ιδιοφυΐες. Όχι τώρα λόγω κρίσης, αλλά ανέκαθεν, καθώς είμαστε η μοναδική χώρα χωρίς ειδικό πρόγραμμα, που χαρίζει τα παιδιά της στους ξένους -και κυρίως στις ΗΠΑ- για δικά τους συμφέροντα. Πολλές φορές, αυτά είναι και εναντίον των δικών μας, ή και όλης της ανθρωπότητας, καθώς απορροφούνται από οργανισμούς και εταιρείες που εστιάζουν στους τρόπους εξουσίας, αμφιλεγόμενης επιστημονικής έρευνας και οικονομικών ιδρυμάτων.

Brain drain ή αλλιώς… παιδομάζωμα…

Τώρα που τα μνημόνια μας έφτασαν στα όρια μας, ανοίγουν όλα τα σεντούκια και οι κουμπαράδες, γίνεται καταμέτρηση των ασημικών και παλιών κοσμημάτων, είτε είναι ιδιωτικά, είτε δημόσια. Όμως…. εδώ και χρόνια, ένας κρυφός πλούτος, ανεκτίμητης αξίας, αφήνεται να περνάει σε χέρια ξένα, μυστικά, σιωπηλά και συνωμοτικά. Ο πλούτος αυτός είναι: “Τα χαρισματικά ελληνόπουλα”!

Ως “Χαρισματικό Παιδί” (child prodigy) ή αλλιώς παιδί θαύμα (Wunderkind) είναι ένα πρόσωπο που, σε νεαρή ηλικία, αναπτύσσει μία ή περισσότερες δεξιότητες σε επίπεδο πολύ πέρα από τον κανόνα για την ηλικία τους.Σύμφωνα με την Εθνική Οργάνωση για τα Χαρισματικά Παιδιά (NAGC) των ΗΠΑ ο ορισμός του χαρισματικού ατόμου είναι: «εκείνος που επιδεικνύει σημαντική κλίση ή σπάνια επίδοση σε έναν ή περισσότερους τομείς. Οι τομείς αυτοί μπορεί να περιλαμβάνουν οποιαδήποτε δομημένη δραστηριότητα που περιλαμβάνει το δικό της συμβολικό σύστημα (π.χ. μαθηματικά, μουσική, γλώσσα) ή/και ιδιαίτερες κινητικές δεξιότητες (π.χ. χορός, σπορ, ζωγραφική κ.λπ.).Τα χαρισματικά παιδιά γίνονται αντιληπτά πολύ νωρίς από κάποια σημάδια στη συμπεριφορά τους που παρατηρούν οι γονείς, οι δάσκαλοι ή οι φίλοι. Τέτοια σημάδια, σύμφωνα πάντα με την NAGC, είναι τα εξής:


 
1. Μαθαίνει γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά.
2. Έχει πολύ πλούσιο λεξιλόγιο για την ηλικία του.
3. Επιδεικνύει σπάνια ικανότητα να εκλογικεύει.
4. Έχει ασυνήθιστα ισχυρή μνήμη, αλλά βαριέται την απομνημόνευση.
5. Δεν χρειάζεται ελάχιστο έλεγχο στη συμπεριφορά του γιατί διαθέτει επαρκή αυτοέλεγχο.
6. Του αρέσει η οργάνωση, η σειρά και η σταθερότητα.
7. Έχει ευελιξία στη σκέψη και κάνει ασυνήθιστους συσχετισμούς ανάμεσα σε διαφορετικές ιδέες.
8. Δείχνει μεγάλη περιέργεια για αντικείμενα, καταστάσεις ή περιστατικά και κάνει περίεργες ερωτήσεις.
9. Παίρνει καλούς βαθμούς στα περισσότερα μαθήματα.
10. Μπορεί να συγκεντρώνεται και να δείχνει προσήλωση σε κάτι, αποκλείοντας κάθε άλλο παράγοντα.
11. Δίνει ετοιμόλογες, γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις.
12. Μπορεί να λύνει προβλήματα αξιοποιώντας εφευρετικές λύσεις.
13. Δείχνει ζωηρό ενδιαφέρον για την επιστήμη ή τη λογοτεχνία.
14. Μπορεί να εκφράζεται προφορικά και γραπτά με πρωτότυπο τρόπο.
15. Έχει την ικανότητα να κατανοεί αφηρημένες και σύνθετες έννοιες.
16. Είναι συναισθηματικά ασφαλές.
17. Είναι συνήθως ο αρχηγός της παρέας του.
18. Χρησιμοποιεί συνήθως την κοινή λογική.
19. Είναι πρόθυμο να δεχτεί την πολυπλοκότητα των πραγμάτων.
20. Δείχνει ενδιαφέρον στο να κατανοήσει το περιβάλλον του. 

Που είναι τα “χαρισματικά” Ελληνόπουλα;

Ελλάδα έχεις ταλέντο; Φυσικά και έχει, αλλά της το κλέβουν. Μιλάμε για κανονικό παιδομάζωμα! Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ χώρα σε ολόκληρο τον πλανήτη, που να μην εντοπίζει με διάφορους τρόπους, και κύρια μέσω της εκπαίδευσης, τα δικά της χαρισματικά παιδιά – πλην της Ελλάδας.

Η ελληνική νομοθεσία εντάσσει τους χαρισματικούς μαθητές στην ειδική αγωγή ως μαθητές που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δεξιότητες. 

Διαβάστε εδώ περισσότερα

Πιο συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2003 ψηφίστηκε νόμος (3194/2003 ΦΕΚ 267 τ. Α” ) σύμφωνα με τον οποίο αναφέρονται οι χαρισματικοί και ταλαντούχοι μαθητές ως ομάδα του μαθητικού πληθυσμού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, στο άρθρο 2, παράγραφος 7 του νόμου αυτού αναφέρεται: «Στο άρθρο 1 παράγραφος 2 του Ν. 2817/2000 προστίθεται εδάφιο ως εξής: Ειδικής εκπαιδευτικής μεταχείρισης μπορεί να τύχουν τα άτομα που έχουν ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα».  Ο τελευταίος νόμος για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που ψηφίστηκε το 2008 (Ν. 3699/2008 ΦΕΚ 199/Α’/2.10.2008) αναφέρει στο Άρθρο 3, παράγραφος 3: «Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι και οι μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα ανεπτυγμένα σε βαθμό που υπερβαίνει κατά πολύ τα προσδοκώμενα για την ηλικιακή τους ομάδα. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανατίθεται η ανάπτυξη προτύπων αξιολόγησης και ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους μαθητές αυτούς σε Σχολές ή Τμήματα Α.Ε.Ι. που, κατόπιν πρόσκλησης που τους απευθύνει το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, εκδηλώνουν ενδιαφέρον. Στους μαθητές αυτούς δεν έχουν εφαρμογή οι λοιπές διατάξεις του παρόντος νόμου».
Στον ίδιο νόμο με τα παιδιά που έχουν αναπηρία είναι και τα χαρισματικά, αλλά στην πράξη τι ακριβώς γίνεται για την “ειδική” τους εκπαίδευση; 

διαβάστε σχετικό άρθροΗ έννοια της Χαρισματικότητας και η κοινωνική της διάσταση

Από τις χώρες του καπιταλισμού, της πρώην κομμουνιστικές, ακόμα και τις αναπτυσσόμενες, υπάρχει τρόπος και σύστημα εντοπισμού των ταλέντων – πλην της Ελλάδας.Τα παιδιά αυτά μπαίνουν υπό κρατική προστασία και μέριμνα, και είναι τα αυριανά ‘μυαλά΄που θα αξιοποιηθούν ανάλογα του ταλέντου τους στη χώρα τους – πλην της Ελλάδας. Το εκπαιδευτικό σύστημα σε όλες τις χώρες έχει μεριμνήσει να μπορούν να “προχωρούν” πιο γρήγορα στις σπουδές τους ή στις δεξιότητες τους και να μην είναι αναγκασμένα να ακολουθούν το μέσο ρυθμό – πλην της Ελλάδας.

Μάλιστα σε μερικές χώρες όπως οι ΗΠΑ και Ρωσία, υπάρχει κι ένα ακόμα πιο ξεχωριστό πρόγραμμα για παιδιά που μπορεί να έχουν κι άλλες ανεπτυγμένες ικανότητες, όπως διορατικότητα, ενόραση, τηλεπάθεια κλπ, ίσως όχι και τόσο τυχερά, γιατί παίζουν το ρόλο πειραματόζωου καμιά φορά. Όπως και να ‘χει, η κάθε χώρα αναλαμβάνει και φέρει Η ΊΔΙΑ την ευθύνη αυτού του ανεκτίμητου πλούτου της – πλην της Ελλάδας

Ο ανιψιός Γερμανίδας φίλης μου ο οποίος ζει στις ΗΠΑ, στα 12 είχε μάστερ στα μαθηματικά και ήταν ΚΑΙ σολίστ στο βιολί. Στην ξαδελφούλα του, όμως, που ζει στην Ελλάδα, η οποία είχε μεγάλο ταλέντο στο φλάουτο, απαγορεύτηκε να “πηδήξει” τάξη, έπρεπε να πάει σύμφωνα με τα χρόνια που ορίζει το υπουργείο Πολιτισμού.Στην Ελλάδα σε τελείως ιδιωτικό επίπεδο υπάρχουν δυο φορείς που ασχολούνται με τα δικά μας χαρισματικά παιδιά. Αλλά… πόσο δικοί μας είναι οι φορείς;

Ο ένας είναι το Ανατόλια, που όπως αναφέρει το σάιτ τους, «είναι ένας μη κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός οργανισμός με ιστορία 125 ετών.  Το Ανατόλια είναι ένας ιδιωτικός, μη-κερδοσκοπικός οργανισμός, που επιβλέπεται από ένα Συμβούλιο Ελλήνων και Αμερικανών Εφόρων. Σε γενικές γραμμές, οι αρχές που καθοδηγούν το Ανατόλια είναι: η υπηρεσία προς το συνάνθρωπο, ο σεβασμός του ελληνικού πολιτισμού, η πίστη στη δημοκρατία και η αφοσίωση στην ακαδημαϊκή υπεροχή. Το Σχολείο μοχθεί να γίνει μια συμπαγής έκφραση της φιλίας μεταξύ του ελληνικού και του αμερικανικού λαού και των κοινών ιδεωδών τους».

Με λίγα λόγια… bye bye children!!!
Το ιστορικό του:
Αρχικά το Ανατόλια λειτουργούσε στην Μερζιφούντα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, νοτιοανατολικά της Σαμψούντας, ως σχολείο για Έλληνες και Αρμένιους. Το σχολείο έχει κοινές ρίζες με το Robert College στην Κωνσταντινούπολη, ένα από τα πιο φημισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Τουρκίας.
Βάσει των επίσημων αρχείων του κολεγίου, όταν ιδρύθηκε, η πλειονότητα των μαθητών του ήταν Αρμενικής καταγωγής και ελάχιστοι Έλληνες.
Τα πρώτα χρόνια του σχολείου σκιάστηκαν από πολλαπλές βαρβαρότητες – τη Γενοκτονία των Αρμενίων, δολοφονίες μελών της Λέσχης Ποντίων του σχολείου από επαναστάτες του κινήματος των Νεότουρκων. Έτσι οι Τουρκικές αρχές ανάγκασαν το σχολείο να κλείσει οριστικά το 1921, αλλά μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου προς τον τότε πρόεδρο του σχολείου, George E. White, το Ανατόλια ξανάνοιξε στην Θεσσαλονίκη το 1924.
Στην Γερμανική κατοχή, το κεντρικό κτίριο του σχολείο, το «Μακεδονία», χρησιμοποιήθηκε από τους Γερμανούς ως γενικό επιτελείο για τα Βαλκάνια λόγω της πανοραμικής άποψης της Θεσσαλονίκης που δίνει η τοποθεσία του σχολείου, και στις αίθουσες του «Μακεδονία» υπογράφτηκε η συνθηκολόγηση της Ελλάδος το 1941.
Διοίκηση:
Το Κολλέγιο Ανατόλια διοικείται από ένα Διοικητικό Συμβούλιο με έδρα στην Βοστώνη. Περίπου οι μισοί από τους Trustees κατοικούν στην περιοχή της Νέας Αγγλίας, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του υπολοίπου αντιπροσωπεύουν άλλες περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών. Είχε 11 πρόεδρους, οι πρώτοι 10 από τις ΗΠΑ. Ο σημερινός πρόεδρος είναι ο Δρ Πάνος Βλάχος, είναι ο πρώτος Έλληνας Πρόεδρος στην ιστορία του θεσμού. Ο μεγαλύτερης διάρκειας πρόεδρος της Ανατολία ήταν Charles Tracy – 26 χρόνια, και η συντομότερη προεδρία ήταν ότι του Joseph Kennedy, ο οποίος ήταν πρόεδρος για 3 χρόνια.
Center for Talented Youth (CTY): 
Το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το «Κέντρο για Ταλαντούχα Παιδιά στην Ελλάδα, στο Κολλέγιο Ανατόλια», ως μέρος του προγράμματος Johns Hopkins του CTY που ήδη λειτουργεί για πάνω από 30 χρόνια σε 120 χώρες.
Ο στόχος του προγράμματος είναι να εντοπίσει και να εκπαιδεύσει τα παιδιά από 5 έως 18 ετών, τα οποία έχουν ιδιαίτερα ταλέντα ή ικανότητες, να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες στο σχολείο και είναι αφιερωμένο στη μάθηση πέρα από τα όρια του κανονικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Παιδιά από 12 έως 15, μελετούν θέματα σε πανεπιστημιακό επίπεδο σε διάφορους τομείς, όπως η Θεωρία Παιγνίων. Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος θα χρηματοδοτήσει τη συμμετοχή των φοιτητών στο πρόγραμμα για τα 3 πρώτα χρόνια λειτουργίας.

Και ο άλλος είναι η Ελληνική MENSA: «Η MENSA είναι ένας παγκόσμιος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός σκοπός το οποίου είναι η αναγνώριση, η έρευνα και η προώθηση της ανθρώπινης ευφυΐας ως μέσο έκφρασης αλλά και ως μέσο προόδου της ανθρωπότητας. Αυτή η διεθνής κοινότητα ανθρώπων απαρτίζεται από μέλη των οποίων ο Δείκτης Νοημοσύνης τους κατατάσσει στο ανώτερο 2% του πληθυσμού. Για την εισαγωγή στην MENSA o Δ.Ν. αποτελεί το μοναδικό κριτήριο και μετράται με αναγνωρισμένα και αξιόπιστα τεστ, την σύνταξη των οποίων επιμελούνται ειδικοί ψυχολόγοι.Τα μέλη της MENSA αποτελούν εξ’ ορισμού μειονότητα, εφ’ όσον μόνο το 2% του πληθυσμού έχει τη δυνατότητα να γίνει μέλος. Από αυτή τη σκοπιά, ο οργανισμός αποτελεί ένα σύνολο ανθρώπων που απέχουν στατιστικά από το μέσο όρο και τους παρέχει ένα περιβάλλον στο οποίο μπορούν να ενταχθούν, να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους και να αλληλεπιδράσουν. Όλα τα μέλη της MENSA είναι ισότιμα ανεξαρτήτως φυλής, ηλικίας, φύλου, θρησκεύματος, πολιτικών πεποιθήσεων, επαγγέλματος και κοινωνικής τάξης. Ως εκ τούτου η MENSA ως σύνολο δεν έχει και δεν διατυπώνει πολιτικές ή θρησκευτικές θέσεις» λένε… αλλά παρακάτω το κείμενο συνεχίζει: «Η Ελληνική MENSA διοργανώνει διαλέξεις, συναντήσεις, think-tank groups και συνέδρια ενώ κάνει στοχευμένες παρεμβάσεις στην κοινωνία».
Η λέξη mensa στα Λατινικά σημαίνει “τραπέζι” και μάλιστα… στρογγυλό, όπως  αναφέρει το παγκόσμιο ιστολόγιο τους: «The word “Mensa” means “table” in Latin. Mensa is a round-table society, where race, color, creed, national origin, age, politics, educational or social background are irrelevant». Περιέργως την ίδια ακριβώς ισότητα και ανεξιθρησκεία επικαλούνται και οι γνωστοί σύγχρονοι ‘Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης’ με τις ποδιές και τα περίεργα σπαθιά. Σύμπτωση;
Για δείτε τώρα και το σχετικό ρεπορτάζ του ΑΝΤ1:

Και αντιπρόεδρος της ελληνικής mensa υπεύθυνος για το παιδομάζωμα των χαρισματικών παιδιών που θα τα πάρουν οι ΗΠΑ είναι ο κος Αλέξανδρος Παπανδρέου.Το Βήμα σε άρθρο με τίτλο Χαρισματικά παιδιά αναφέρει: 
«Πολλές φορές δάσκαλοι και καθηγητές αναφέρουν στους γονείς ότι τα παιδιά τους είναι απρόσεκτα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, βαριούνται πολύ εύκολα τη ρουτίνα της τάξης, επικεντρώνουν την προσοχή τους σε ένα συγκεκριμένο μάθημα που τραβά το ενδιαφέρον τους και παραμελούν τα υπόλοιπα. Ακόμη ότι αρνούνται ή δυσανασχετούν να συνεργαστούν με συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο ανεπτυγμένες ικανότητες, διορθώνουν ενηλίκους θεωρώντας ότι τους δίνουν ημιτελείς πληροφορίες, ενώ χρησιμοποιούν ανεπτυγμένο για την ηλικία τους λεξιλόγιο. […] Βέβαια η ελληνική κοινωνία δεν δείχνει μεγάλη ευαισθησία απέναντι στα παιδιά αυτά και στο ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχουν προβλεφθεί κάποιες διδακτικές προσεγγίσεις για τους μαθητές εκείνους που έχουν ήδη κατανοήσει τη διδακτική ύλη με αποτέλεσμα να βαριούνται κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. […]«Ασφαλώς και υπάρχουν χαρισματικά παιδιά και έχω την τύχη να γνωρίζω αρκετά από αυτά. Καθημερινά ακούμε ιστορίες παιδιών που εκπλήσσουν με τα επιτεύγματά τους. Φανταστείτε ότι στα master classes πέρυσι, όπου συμμετείχαν παιδιά Δημοτικού, μάθαμε για τη δημιουργία του Σύμπαντος (Big Bang), τους νόμους του Νεύτωνα, τη θεωρία της σχετικότητας, την αβιωτική γέννεση και την εξελικτική θεωρία του Δαρβίνου ανάμεσα σε άλλα» λέει ο κ. Παπανδρέου, συμπληρώνοντας πως «εφέτος θα συνεχίσουμε τα προγράμματα με θεωρία παιγνίων, αλγορίθμους και ρομποτική. Καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για ένα μικρό Χόγκουαρτς και μόνο χαρισματικοί μαθητές θα μπορούσαν να διαχειριστούν τις έννοιες αυτές από τέτοια μικρή ηλικία». […]Κι αν απορείτε γιατί γράφω με τεράστια γράμματα τις λέξεις “Θεωρία Παιγνίων”, τότε μάλλον δεν την γνωρίζετε. Θα την γνωρίσουν ΜΟΝΟ τα παιδιά που έχουν επιλεχθεί για την ευφυΐα τους, τις γνώσεις τους και τις δεξιότητες τους, δηλαδή μόνο το 2%, του πληθυσμού και που μετά θα πάνε να δουλέψουν για το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού, που είναι η ελίτ. Το εκπαιδευτικό σύστημα του λαού, τεχνηέντως έχει παραλείψει την εκμάθηση της συγκεκριμένης θεωρίας, για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν πρέπει να γνωρίζει η μάζα με ποιο τρόπο τον χειραγωγούν. Η εκπαίδευση για τους υπόλοιπους βασίζεται στην παπαγαλία, όχι στην κριτική σκέψη. Κι ακόμα κι αν το ποσοστό των “χαρισματικών” παιδιών είναι μεγαλύτερο του 2% -ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ- οι ευκαιρίες θα δοθούν ΜΌΝΟ σε ένα μικρό ποσοστό, για να είναι και υπό έλεγχο.Μήπως τώρα κατανοείτε καλύτερα πως όλα αυτά τα ελληνικά μυαλά, οι εξέχοντες επιστήμονες βρίσκονται στη δούλεψη των σκοτεινών κύκλων και συμφερόντων, τους Σκοτεινάτοι, όπως τους έχω βαφτίσει; Από τα “φιλέτα” που πουλιούνται, από τα δημόσια αγαθά που ιδιωτικοπούνται, από τα σπίτια μας που θα χαθούν, πιο πολύ πονάω τα παιδιά μας που αρπάζονται εδώ και χρόνια, αλλά τώρα ακόμα περισσότερο, για να γίνουν γρανάζια μιας μηχανής που αλέθει και συνθλίβει την ανθρωπότητα. Γιατί τα περισσότερα εκεί καταλήγουν.
Ελλάδα έχεις μοναδικό ταλέντο… στο να κάνεις πράγματα σε βάρος σου!!!
⚠ Fair Notice: Τα άρθρα της AllNewz είναι αποτέλεσμα έρευνας, συγγραφής ή μετάφρασης της ιστοσελίδας ​και απαγορεύεται ρητά η πλήρης αναδημοσίευσή τους ή μέρους αυτής, καθώς και η αναπαραγωγή υλικού. Επίσης απαγορεύεται αυστηρώς οποιαδήποτε επισήμανση και χαρακτηρισμός των άρθρων μας από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος οργανώσεις οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε

Στην ίδια κατηγορία

AllNewz σημαίνει όλη η Αλήθεια